Bukefalos 28 år!

Babynoja eller vad händer?

B

Blackbird

Vad är det som händer. För bara några månader sen var jag helt insälld till att jag aldrig skulle ha barn. Men nu på senaste tiden har jag kommit på mig själv att känna en viss längtan. Jag vet att jag säkert inte är redo än på länge men undrar lite då. Hur gamla var ni när ni skaffade barn. Hade ni funderat mycket på det innan ni skaffade eller levde ni er bara in i det. :)
 
Sv: Babynoja eller vad händer?

Funderade inte så mycket, kände mer att jag vill ha barn. Jag fyllde 22 år strax efter min 1a föddes.
 
Sv: Babynoja eller vad händer?

Jag har alltid sagt att jag inte vill ha barn, har aldrig lekt med dockor och har helt enkelt inte tyckt om barn. Men det ändrades väldigt fort, och sen kom L när jag var 21 år och 4 dagar :love:
 
Sv: Babynoja eller vad händer?

Jag har alltid sagt att jag inte vill ha barn, har aldrig lekt med dockor och har helt enkelt inte tyckt om barn. Men det ändrades väldigt fort, och sen kom L när jag var 21 år och 4 dagar :love:

Jag var precis sådan med! Lekte aldrig med dockor utan det skulle vara bilar och bygga kojor.
Men tackålov ändrar man inställining när man träffar HONOM..:love:

Men det dröjde ända tills jag var 30 innan första barnet kom. Lite svårt att hitta HONOM...:angel:
 
Sv: Babynoja eller vad händer?

Jag har pendlat fram och tillbaks lite genom åren. Nu är jag snart 33, och känner väl inget direkt sug. Jag blir rätt avskräckt av folk som har barn, det verkar mest bara vara jobbigt och skit och elände, vilken ålder barnen än är i. *suckar*

Det börjar liksom bli dags att bestämma sig. För min del.
 
Sv: Babynoja eller vad händer?

hade inte en enda tanke på att skaffa barn innan jag träffade min sambo, närstan med det samma började den bilogiska kl ticka och eter två år ringde den så högt att även sabons klocka gick i gång.

jag ttror att var sak har sin plats här i livet, och att man lysnar på det man själv tycker och ingen annan.
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 156
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 625
Senast: Nixehen
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 985
Senast: valy
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 278
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp