Bukefalos 28 år!

babyproffsens babybox..

M

mosig

fick en sådan till mitt första barn och hade velat hämta ut en sån igen men när jag skulle fylla i på internet stod att jag redan registrerat mig och fått en.
man får alltså inte en per par utan bara en enda punkt slut?
någon som vet?
 
Sv: babyproffsens babybox..

Be karln lösa ut en :) Så gjorde vi och det var inga problem.
 
Sv: babyproffsens babybox..

hmm.. smart..

men hur är de egentligen, är de en per barn eller en per familj?
 
Sv: babyproffsens babybox..

En per hushåll. Står det i alla fall på deras hemsida.
 
Sv: babyproffsens babybox..

Jo men de verkar inte ha koll på det och eftersom sambon blev första gången far så var han eget hushåll i det fallet ;)
 
Sv: babyproffsens babybox..

Fortsätter tråden lite...
Vad är det som ingår i dom där boxarna? Vi skulle hämta ut vår, men då var dom slut och dom kunde inte svara på vad som ingick.....??
 
Sv: babyproffsens babybox..

Babyproffsen ingår numera blöjhink :D Hurra!

Annars lite blöjor, ibland nån salva, lite rabatter, information och tror en påse tvättmedel :) Minns knappt. Var hinken man ville ha :D
 
Sv: babyproffsens babybox..

Då går du till närmsta butik, förklarar att du redan finns registrerad och så registrerar du dig i butiken. Funkade inte att nätregistrera fr mig heller då jag redan fann med, men de sa att man givetvis skulle ha en box per barn.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 804
Senast: ildiko
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 652
  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
521
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp