Back on track på hööks?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 3 525
Sv: Back on track på hööks?

måste ju va de annars skulle de inte få kalla de back on track för de är ett varumärke....

De är riktiga, annars så hade de inte hetat Back On Track.

men de är dyrare än att beställa direkt från uppsala. Då får man dessutom grejorna levererade till dörren :banana:

Nej det är inga kopior utan orginal. Men tänk på att de Hööks säljer, säljer dom till överpris, 50 kr dyrare, per styck!

domino skrev:
Nej det är inga kopior utan orginal. Men tänk på att de Hööks säljer, säljer dom till överpris, 50 kr dyrare, per styck!

Men tänk på att det är Fladde som ska ha dom...
Hennes föräldrar betalar.
Dom är ju rika! :smirk:

Från Uppsala? Är det där ifrån de kommer ursprungligen ifrån alltså?
Men vad blir priset då, jämförelsevis med de som Hööks har?
Hur mycket kostar det att få Back on Track levererade hem till dörren,
i från Uppsala jämförelsevis med de i från Hööks?

Cronis skrev:

Men sluta nu!
Iofs har jag inte varit inne här på nästan 1 månad, så jag kan ha missat x-antal storbråk, men du har inte med hennes ekonomi att göra iaf! :mad: :mad:

Ska ni till Skandinavium kan ni ju köpa dom där istället, så slipper ni frakt! :idea:

Cronis skrev:

Ursäkta att minna föreldrar betalar :devil:
Det är väl inte din sak precis :mad:

domino skrev:

Bortsett från Hööks överpris, har inte priset gått upp chockerande mycket?
När jag köpte mina BoT för 2½ år sedan betalade jag 900 för alla fyra. Nog för att de funkar, men nu börjar de bli VÄLDIGT dyra...

Med populäritet stiger priserna, så är det ju med allt.

Sant, förvisso. Fast innerst inne vill man ju gärna tro att de inte skulle behöva höja priset, just för att de säljer så bra... Nästan alla jag känner har ju BoT.

Fladde skrev:
Ursäkta att minna föreldrar betalar :devil:
Det är väl inte din sak precis :mad:

Förlåt jag va bara tvungen å kommentera det, för du skriver överallt att din häst är så dyr, utrustningen är så dyr, det bästa utan det dyraste ska du ha.
Inget annat duger... Mamma å pappa betalar....
Självklart inte något fel i det, MEN, jag tror nog att alla har hajjat nu...
Ok, jag finner inte något fel i att köpa dyra saker, å spec. beställda saker, för det gör jag åxå, men jag skriver inte om det i vareviga inlägg, (som är hästrelaterat)...
Och, nej, jag är inte avis, jag kan närsom köpa vilken häst jag vill, men vill inte, för jag anser att jag har inte motivationen till att ha en egen just nu. (vilket är rätt viktigt...)
Aja, förlåt i vilket fall som helst, men du börjar likna D&G om det inte skärps...

Cronis skrev:
Förlåt jag va bara tvungen å kommentera det, för du skriver överallt att din häst är så dyr, utrustningen är så dyr, det bästa utan det dyraste ska du ha.
Inget annat duger... Mamma å pappa betalar....
Självklart inte något fel i det, MEN, jag tror nog att alla har hajjat nu...
Ok, jag finner inte något fel i att köpa dyra saker, å spec. beställda saker, för det gör jag åxå, men jag skriver inte om det i vareviga inlägg, (som är hästrelaterat)...
Och, nej, jag är inte avis, jag kan närsom köpa vilken häst jag vill, men vill inte, för jag anser att jag har inte motivationen till att ha en egen just nu. (vilket är rätt viktigt...)
Aja, förlåt i vilket fall som helst, men du börjar likna D&G om det inte skärps...

Då vill jag fråga vad tycker ni andra börjar jag likna D&G?
Som säger att man bli en bättre ryttare om man har märkessaker bla ja ni har säkert läst hennes trådar.
Visst Minna föreldrar betalar och jag är bortskämd och jag står för det

Notorius skrev:

Jag va bara tvungen...
Kände att jag redan visste att hon hade det bästa av det bästa... osv...(man behöver ju inte propagera det i varje inlägg)

Är ju ett tag kvar tills dess, men det var ju smart tänkt! :)
Är det de som saluför dessa dvs. "huvudleverantören" som brukar vara där och sälja?
Eller är det hästsportbutiker som säljer dessa..?

Alltså. Jag kan erkänna att jag störde mig på dig ett tag, men tycker du har blivit mycket bättre och trevligare här på forumet nu! :o ;) :D
Sen vad du skaffar för utrustning till din häst om det är märken, dyrt eller inte och vem som betalar bryr jag mig inte om...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31