Back on track på hööks?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 3 525
Sv: Back on track på hööks?

Må nesten si meg litt enig med Cronis.

cactuspower skrev:
Är ju ett tag kvar tills dess, men det var ju smart tänkt! :)
Är det de som saluför dessa dvs. "huvudleverantören" som brukar vara där och sälja?
Eller är det hästsportbutiker som säljer dessa..?

Ja det är företaget som gör dom som är där och säljer. Jag köpte ryggvärmaren när de var på globen. Då gav dom 10% rabatt med så jag gav 620kr för den. Kostade annars 690kr. Benpaddarna kostade 290kr nånting när jag var i kontakt med dom i början av november.

Jag tittar inte ner på dom som inte bara har märkesprylar.
Det struntar jag i.
Sen även om jag köpt en "dyr" häst så har du säkert läst i några av minna trådar att jag har/haft en del problem med den:(
Man kan inte köpa sig framgång

Precis!
Man kaninte köpa sig framgång!
Se själv, din häst va skadad jätte länge å va kostade den... :angel:

Aja, hoppas att du förstår att det inte bara är jag som stör mig på att du skriver om att va dyra saker du köper(dina päron) osv... det vet vi redan...

Precis:(
Så det med att köpa dyrt är inte alltid den bästa lösningen:(
Det var dålda fel på min och vad fick jag för det :crazy:
NADA

Inte bästa lösningen!
Du sa det själv....

Japp det gjoede jag.
Kunde lika bra köpa en unghät eller nått

Det vet vi att du har jobbat jättehårt med din häst. Och tidigare ponnys.

Jag tycker det är kul att läsa om vad du köpt och vart du beställer det i från. Det är litet en annorlunda värld, men skulle jag inte vilja veta om den skulle jag inte läsa dina inlägg.

Och ja - visst kan jag bli litet avundsjuk ibland- framför allt över din entusiasm och din tro på att det är rätt grejer! Jag själv kan vela hur länge som helst...

Vad är nått? En cykel? Man kan ha oflyt med alla hästar- även unghästar. Ska man ha fabriksgaranti köp en motorcykel!

Annars är det bara att kämpa på!

Jag tycker det är lite sport i att behöva välja ut vad man VERKLIGEN vill ha och spara till det själv. Att man får kompromissa med en del saker för att ha råd med den där andra saken, eller att jobba aset 7 dagar i veckan en hel månad för att få råd att köpa en speciell sadel om några månader...
Tror ni fattar poängen. Tycker ärligt talat synd om folk som får allt man pekar på, det brukar sluta med en massa skräp som man inte värdesätter. Jag ÄLSKAR mina saker som jag fått kämpa lite för. Bara att köpa min häst (som INTE var speciellt dyr) gjorde att jag fick jobba sisådär 70-80 timmar i veckan en månad + nästan så mycket månaden innan och ta alla mina sparpengar (ingen semester för mej inte :angel: ) Men då känner jag verkligen att det är MIN häst för jag har kämpat för honom :)

Sen visst, är jag i pengakris ber jag mina föräldrar om hjälp eftersom de har det bättre ställt än mej, men då ska det vara riktigt illa för att såra min stolthet på det viset.

Den här tråden var ju INTE ALLS kul att läsa. Jag började för att jag blev nyfiken/fundersam över att H**ks skulle sälja BOT, fast inlägget drog ju iväg och blev hönsgårdskackel istället med bitska näbbiga påhopp om vem som är bortskämd eller inte?!! Kan ni inte bråka med varandra i ett annat forum istället och hålla er någorlunda till tråden?

Jag vill fortfarande veta om H**ks säljer BOT i butik, och vad de tar för dem. För i katalogen finns iaf mig veterligen inte?!
Hur som helst så tror jag, OM nu H**ks säljer dem, så blir det billigare att köpa direkt av en annan återförsäljare eller direkt från BOT.
AsMoDeUs(twistshread)

Senast ändrad av en moderator:

har katalogen här och tittar just nu på back on track paddarna.
finns på näst sista sidan

Aha.., nu såg jag dem. Jag tror att de fortfarnde kostar 290 direkt från BOT. Beställde precis en hasvärmare från dem.

Senast ändrad av en moderator:

Jo det stämmer. 290 kr tar dom, iaf gjorde dom det i november när jag var i kontakt med företaget. Det blirbilligast att köpa direkt från dom, Hööks tar 50kr mer per styck!

Hehe. Jeg sa at jeg er enig/ens/agree/osv i det du sa om Fladde ;-)

sune4you skrev:
Det vet vi att du har jobbat jättehårt med din häst. Och tidigare ponnys.

Jag tycker det är kul att läsa om vad du köpt och vart du beställer det i från. Det är litet en annorlunda värld, men skulle jag inte vilja veta om den skulle jag inte läsa dina inlägg.

Och ja - visst kan jag bli litet avundsjuk ibland- framför allt över din entusiasm och din tro på att det är rätt grejer! Jag själv kan vela hur länge som helst...

Taack:)
Ja min förra ponny var bara 3,5 när jag fick den och inte särsilt dyr.
Sen hade jag ju en annan ponny sidanom men den var bara ren "tävlingsmaskin"
För mig.

Du har en skit fin häst och sikkert en massa bra utrustning! Kul! Och så enkelt er det for meg! Stör man seg på det du skriver- inte les!! Og å sammenlikne deg med D&G er jo rent skitsnack! D&G er otrevlig och kanske ljuger! Av Fladde får vi t.o.m bildbevis- och inte otrevlig!! Oavsett tror jag dette bunner ned i avundsjuka. Visst er det möjligt vi får en bedre känsla av å köpe det man har spinka och sparat till, men jag tror faktist inte det er Fladdes känsle dere faktisk tenker på! Det oser avundsjuka lång väg och det er faktist DET som er *kräksmiley att lesa!

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31