Back on track ryggvärmare

Ireland

Trådstartare
Jag har en sån sen 1 år tillbaka. Men har fortfarande inte kommit på hur jag ska fästa den i täcket!! Det finns ju inga ringar på insidan av det vanliga täcket, inte på mitt i alla fall.. Hur gör ni?

Sv: Back on track ryggvärmare

Kan man inte bara sy fast den? Det vet jag folk som har gjort, när de har använt deras ben paddar som ryggvärmare.. funkar inte det?

Jo visst kan man det, men det enda hästen använder nu är ett regntäcke och jag vill inte ha den fastsydd på det. Vill ju kunna använda det löst i sommar och på tävlingar mm..

Sy värmaren i ett tunt täcke som du kan lägga under utetäcken eller som nattäcke på sommaren, det är i alla fall min plan!

om de är ett sånt vaddstycke som kanske mäter 1m x 80 cm och är vitt men små ringar i så har en kvinna jag känner tagit 2 bensnörsremmar som är elastiska och satt en i främre ringen -runt bogen på framsidan och spänt den i andra sidan.
de andra snöret spänner hon i samma ringar men under magen. sen en vanlig täckersgjord utifall de glider.
hoppas du förstod :P

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
140
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur