Back On Track täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 915
I

Ingrid och Lukas

Hej,

Vad har ni för erfarenheter av dom, både positiva och negativa.

Tack för att ni delar med er...

Sv: Back On Track täcken

jag undrar också det, hpr är dom?? är 1 cm från att beställa de... ett inne täcke..

Jag har precis köpt ett som jag inte hunnit använda än (hästen är på bete) men jag har haft ryggpadden och är så nöjd med den att jag slog till på ett täcke.

Har en häst som måste hållas varm över ryggen och det märks stor skillnad om han stått med eller utan padd. Nu hoppas jag att täcket ska göra det ännu bättre då det ju täcker större yta.

Jag köpte det tunnaste innetäcket för att kunna ha det under utetäcken så länge som möjligt även vår och höst. Sommartid får han gå utan.

tunnare??

jag har en häst väldigt känslig över ryggen osv och har funderat på ettr BOT täcke, kanske vore värt att slänga ut pengarna på ett innertäcke, man kan ju inte som förlora något..

Tror dom kallade det sommartäcke. Är supertunt i varje fall. Detta gör att jag kan ha det under thermotäcke på vintern och sen ha utetäcket över. Vår och höst får han ha bara det på sig inne och regntäcken på över.

Okey, hmm.. vart hittar man det?? har ednast sett 1 variant av inner täclet..

Dom sålde det på Strömsholmtävlingarna. Men alla återförsäljare kan ta hem det. Tror det var en nyhet för iår.

Och men beställde från good4 nått nu ett BOT täcke.. innerytäcket, undra hur tjockt det är, men i alla fallm hoppas det göt underverk på pollen =)

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
533
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka