Back on track Vilka hade ni valt?

Sv: Back on track Vilka hade ni valt?

ankic skrev:
Vanliga vaddstycken eller Vaddstycken med kardborre
Skriv gärna för och nack delar
Hej,

Jag hade valt vaddstycken med kardborret (visste inte ens att dom fanns av BOT) bara för att man kan sätta fast dem och sedan linda utanför. Annars tror jag det är enda fördelen. Så länge vi pratar om att båda är BOT?

~Ingrid

Visste inte heller att det fanns vaddstycken med kardborre men så verkar fallet . Skulle få två för 500.
Har just skrivit och frågat om stl.

Visste inte heller att det fanns BoT med kardborre...
Fast jag tror ändå att jag föredrar utan, för gissar man måste linda ovanpå dom med kardborre med för att dom ej ska glida ner?

Smart tycker jag som inte är någon hejare på att linda. Jag löste det genom att köpa Eskadrons snabbandage som jag lägger in BOT paddarna i. Då slipper jag linda. Men jag hade valt att köpa med kardborre ändå bara för att det sedan är lättare att linda ovanpå. Men det är jag det!!

~Ingrid

Jag har de vanliga, utan kardborre. För-nackdelar kan jag inte skriva för jag har inte testad de med kardborre. :smirk:

Dom var i stl. 40¤40 cm . Blir det stort på en Nordlandshäst (storlek som en Islandshäst)

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: aglaonema
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 249
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka