Back on track

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 976
W

wingil

Köpt en sån där back on track filt och undrar lite om folks erfarenhet av dem? Vet en tjej på förra stallet la på det efter träning för musklerna skulle få värme och så men är det bra? :)

någon som kan säga negativt om BoT?

Sv: Back on track

JAG använder själv flera av deras skydd på mej själv...

Dom är helt UNDERBARA :) :) :)

Negativt är:
Priset :(
Dom är för varma att ha på på sommaren, ifall det är >+20...

Jag är dels reumatiker, dels har jag kroniska smärttillstånd pga bl.a. ett flertal nackdiskbråck...och dels en del smärtsamma sammanväxningar efter operationer...

Jag skulle också vilja veta det, har funderat på en filt till min hästs rygg.

Nej! Har inget negativt att säga om BoT! Har filten i pållens vintertäcken och den hjälper honom att hålla ryggen fräsch :bow:

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
139
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 173
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur