S
smiling_sun
Någon som använder BoT stalltäcke? Hur har det funkat på era hästar? Funderar på att köpa till min häst, som har spända muskler och lätt kissing spines.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
smiling_sun skrev:Någon som använder BoT stalltäcke? Hur har det funkat på era hästar? Funderar på att köpa till min häst, som har spända muskler och lätt kissing spines.
Hej,hurtigmartina skrev:Ni anvönder alltså inte BoT täcket före träning, utan bara efter??
Intressant =)
men vad haf fösrtått så är BoT som liniment ungefär??
Ähh spelar ingen roll vad de är så länge det gör min häst gott =)
/M
Lord Owen skrev:Jag har ett tunnare stalltäcke från BoT och ska köpa fleecetäcket. Jag är jättenöjd med funktionen, massören var förvånad över hur mkt det hjälpte.![]()
Däremot tycker jag inte det är så bra passform och kvalitet, mitt har hästen bara haft om nätterna och det passar rätt bra och han är inte "vild" av sig men det har redan gått söner och fått lagas i sömmarna runt 3 gånger. De nyare täckena hoppas jag är bättre. Lite surt med så dålig kvalitet på själva konstruktionen när det kostade över 2000 kr.![]()