BackOnTrack

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sezzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 723
S

Sezzan

Vad tycker ni om BackOnTrack?
Använder ni det varje dag?
Går de att tvätta? fungerar de bra? o.s.v

Sv: BackOnTrack

Ja tycker att Back on track är jättebra! Vet ej om de går att tvätta.

Ja, de går att tvätta i maskin. Jag gillar Back On Tracks ryggvärmare, det är den enda BoT jag testat. Det finns fler trådar i ämnet. Sök!

dom går att tvätta och dom e super bra, jag tycker inte att man ska annvända det dagligen, utan mest efter att hästen har ansträngt sig, dom ger ett väldigt bra resultat :)

Självklart kan du tvätta BoT produkterna och mina produkter tvättas i 40grader utan problem, men man skall undvika tex torktumlare, torkskåp eller stryka. Dvs, dropptorkas...

;)

/cj

Jag har en kompis vars häst alltid varit jättegallig i benen men efter att hon börjat med BoT är benen snustorra! Verkar verkligen fungera!

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
989
Senast: TantAgda
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 940
Senast: Görel
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 429
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
764
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka