• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare sandra861113
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 917
S

sandra861113

hejsan min hund och jag var ute vid havet i malmö idag och badade för första gång shit vad kul hon tycket det va... men sedan efter detta har hon blivit jätte lös i magen och då menar jag jättelös... vet om att hon dricker mycket av havs vatnnet kan det vara därför som hon blev så i magen??

Sv: badade

Många hundar blir väldigt lösa i magen efter bad. Just för att dom dricker mängder med vatten.

Sv: badade

se för guds skull upp för giftiga alger! de kommer komma mycket tidigt i år! speciellt runt skånekusten är det mycket problem med alger, och de har redan varnat, så var säker på att vattnet är "rent" innan du låter hunden bada i havet. jag föredrar faktiskt sjöar av den anledningen, sandtaget i tvedöra utanför s sandby är en perfekt hundstrand. eller vomb eller ringsjön.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 793
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 505
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka