Linn-Nora

Trådstartare
Jag behöver en ny baddräkt och kan verkligen inte hitta vad jag söker. Så jag vänder mig till bukeoraklet😁

Jag vill ha en som inte är halterneck. Lägre skärning vid benen men inte modell shorts. Och inte "sportig" utan helst i mjukare tyg..
Inte heller nån chockig färg.
I övrigt är jag väldigt öppen för förslag för nu har jag letat länge och vet inte vart mer jag ska kolla 😅
Tycker inte om hög skärning vid benen och rumpan.
Help! :bow:
 
Jag behöver en ny baddräkt och kan verkligen inte hitta vad jag söker. Så jag vänder mig till bukeoraklet😁

Jag vill ha en som inte är halterneck. Lägre skärning vid benen men inte modell shorts. Och inte "sportig" utan helst i mjukare tyg..
Inte heller nån chockig färg.
I övrigt är jag väldigt öppen för förslag för nu har jag letat länge och vet inte vart mer jag ska kolla 😅
Tycker inte om hög skärning vid benen och rumpan.
Help! :bow:
Jag har en sån här, förvisso från Stadium men inte en sportbaddräkt:
1673443694042.png
 
Nu kanske jag är dum som kommer med helt annat tips, men har du testat att ha en "tröja" eller ett linne och sedan någon passande bikiniunderdel? Det blir lite som en baddräkt, men lättare att kombinera ihop det än om man ska hitta en baddräkt som är rätt både uppe och nere. Jag själv testade badtröja + bikiniunderdel första gången förra sommaren och ångrar djupt att jag inte testat innan, för det var SÅ skönt jämfört med att ha jobbiga bh-band som antingen trycker eller inte sitter där de ska...
 
Har den här (fast i en rosa färg som inte finns längre tyvärr) och fått jättemycket komplimanger trots min storlek större
Finns på Bonprix

1673446253030.png
 
Tack för alla svar! Ska kika på dessa 😊

Nu kanske jag är dum som kommer med helt annat tips, men har du testat att ha en "tröja" eller ett linne och sedan någon passande bikiniunderdel? Det blir lite som en baddräkt, men lättare att kombinera ihop det än om man ska hitta en baddräkt som är rätt både uppe och nere. Jag själv testade badtröja + bikiniunderdel första gången förra sommaren och ångrar djupt att jag inte testat innan, för det var SÅ skönt jämfört med att ha jobbiga bh-band som antingen trycker eller inte sitter där de ska...

Det är just baddräkt jag vill ha som är i en del 😊 Annars är det ett bra tips!
 
Provade baddräkten från stadium som tipsats om. Problemet med den som med många baddräkter är att tyget är så väldigt "hårt". Tycker inte om det runt mitt hull. Vill gärna ha mjukare tyg.
Vilken typ av tyg ska jag söka på då? Sportigt går nog bort för det är ofta lite mer fast liksom.
 
Jag behöver en ny baddräkt och kan verkligen inte hitta vad jag söker. Så jag vänder mig till bukeoraklet😁

Jag vill ha en som inte är halterneck. Lägre skärning vid benen men inte modell shorts. Och inte "sportig" utan helst i mjukare tyg..
Inte heller nån chockig färg.
I övrigt är jag väldigt öppen för förslag för nu har jag letat länge och vet inte vart mer jag ska kolla 😅
Tycker inte om hög skärning vid benen och rumpan.
Help! :bow:
Jag har en från Other stories som jag gillar, den är mjuk i tyget!

Product
 
Jag köpte den här i höstas. Den är slutsåld på zalando nu, men kanske kan finnas någon annanstans. Den sitter bra och täcker både baken och bikinilinjen väl. Lindex har en liknande.
Screenshot_20230117-185438.png
 

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 433
Senast: Görel
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 670
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp