Badkläder i sommar

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 83
  • Visningar Visningar 11 604
Jag kör på mina gamla, vanliga bikinis, har några stycken jag gillar :) Har endast köpt en ny underdel:
116796-0426_2

Å vad har du hittat den underdelen? Ser ut som att den kan sitta fint. Vanliga trekntsbikini brukar liksom hänga i rumpan tkr jag.

00065165-01.jpg

Köpte faktiskt denna idag från forever 21. Men är lite osäker på om överdelen är stor nog, eller om det ser vulgärt ut. Funderade på att slänga in en bild men vill inte orsaka tuttschock :p

Liknande trådar

Fritid I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar...
Svar
7
· Visningar
633
Senast: Masqueradee
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 654
Senast: Rosett
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 712
Senast: manda
·
Hästvård Förra sommaren rasade ena hoven på unghästen och sedan dess har han lätt fått inpackningar i bärranden. Nu är allt bra förutom ett hål...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka