Bästa dressyr stövlarna

Riktiga dressyrstövlar är ju inte mjuka, åtminstone inte på utsidan. :) Jag har De Niro och älskar dem!
 
Om du vill ha mjuka stövlar får du titta på hoppmodeller! Mountain Horse har jag hört rätt bra om.
 
Jag har haft Horka-stövlar, finns ofta på rea för under 2000 kr och de är mjuka och sköna från start. De senaste höll i tre år innan ena dragkedjan gav upp, så jag tycker att de var väldigt prisvärda.
 
Cavalli Linus Dressage är bra stövlar, men kolla på Mountain Horse eller någon av Hööks stövlar också.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
385
Senast: Badger
·
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
679
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 317
Senast: Squie
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 901
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp