Bästa godisväskan?

Jag har haft ett gäng eftersom jag även klickar med hästarna.
Addpocket är en favorit som nämnts, men jag har en vanlig från arkenzoo (den rosa) som har "plastig" insida vilket funkar bättre om det är kladdigt då den kan torkas ur.
Sen är en av mina favoriter kritväska som köpts på XXL, har slitit ut ett par, fleece insida så funkar inte med kladdigt godis men stora öppningar och får plats med rejält med godis.
På vintern har jag däremot en hööksväst som jag inte gillar direkt för att den andas noll, men tycker det är för klumpigt med väskor/påsar på höften när man också har bylsig jacka.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 239
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 042
Senast: QueenLilith
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 079
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 031
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp