Bästa raggningsrepliken korad

Gammeln

Trådstartare
Är det verkligen "Vad vill du ha till frukost i morgon" :meh:
Som 2:a "Kan jag få en vägbeskrivning till ditt hjärta" O_o
Som 3:a "Simma kan jag men i dina ögon drunknar jag" :down:
 
Finns någon om att en chipspåse innehåller ett visst antal kalorier och att sex förbränner 1/5 av det, slutfrågan: "vad ska du göra ikväll?;);););););)"


Gotthard sparar nödvändig info i hjärnan...
 
How do you like your cornflakes? Soggy? I'll soke them now and you can eat them in the morning?
 
Jag har inte riktigt hämtat mig sedan en för övrigt rätt tilltalande kvinna öppnade med att säga "Hur arbetar du med eldelementet i dina inre bilder?" för väldigt många år sedan.
 
O_o

Vad svarade du? :D
Jag vill minnas att jag förvirrad drog mig ur samtalet, bara.

Ärliga eller spontana svar hade blivit väldigt oartiga. Och det var för övrigt en trevlig kvinna som jag inte ville vara taskig mot. Men man får ju säga att frågan visade att vi hade ganska olika livsåskådning. :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 482
Senast: Eurydome
·
Hemmet Jag ska ta ut en värderingsman för omvärdering av min bostad i förhoppningen att kunna lägga om lånet. Nu har jag däremot haft en vild...
Svar
13
· Visningar
877
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: geting
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp