Bukefalos 28 år!

Bästa ridappen?

finapina

Trådstartare
Hallojken! Vilken är bästa ridappen? Har inte så många krav men 1.gratis 2. delbar med medryttare 3.att man kan se var man ridit i efterhand( alltså hur vägen går). En bonus om det finns övningar och att den är lätt att använda.Har haft Equilab förr men lyckades avinstallera den och såg nu när jag sökte att det kommit jättemkt nya ridappar.Vilken är bäst? Mvh Hobbyryttaren
 
Jag har bara testat equilab men sett när en kompis sökte någon bra app att det var många som rekommenderade den.

ska bli intressant att läsa om vad andra har och hur de upplever funktionerna 🙂
 
Equilab går att se vart ens vänner är och kan lägga till stall och hästar och dela med andra. Tycker den är användarvänlig. Finns både gratis och betal version. Tror det finns lite fler finner för den man betalar för, som t ex. larmar om man rider ut själv och något händer om jag inte missminner mig.
Jag har själv gratis versionen och är nöjd med den.
 
Har använt mig av Equilab i flera år och är väldigt nöjd. Har två medryttare som dessutom ser hur man ridit.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 962
Senast: cassiopeja
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
6 650
Senast: Masse
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 410
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp