Bästa torrfodret enligt dig?

Sv: Bästa torrfodret enligt dig?

Till mina damer: Magnusson Meat & Bisquit. De fungerar mycket bättre på det än på andra foder. Fodret innehåller inte massor av konstig "skit" som det brukar göra i foder och det är dessutom svensktillverkat.
Jag tror dock inte att det går att säga "Det här fodret är bäst" eftersom olika hundar fungerar olika på olika foder.
 
Sv: Bästa torrfodret enligt dig?

Jag har min tjej pa 'grain free' (fritt fran sad altsa) och hogprotein foder. Hennes mage mar toppen, ingen gas... inga allergier och hon ar aktiv och pigg... och palsen glanser sa folk stannar oss pa gatan for att fraga vad jag matar henne med.:p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 200
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
500
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 645
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp