Bakker har slutat leverera till Sverige?!

tanten

Trådstartare
Oj. Min leverantör av snorbilliga vårlökar har tydligen upphört. Gick in på Bakkers sida och möttes av beskedet att de inte levererar till Sverige längre.

Var hittar man billiga lökar nu? (om man inte bor invid billighetsaffärer som typ Börjes eller Ohlsons)
:arghh:
 
Oj. Min leverantör av snorbilliga vårlökar har tydligen upphört. Gick in på Bakkers sida och möttes av beskedet att de inte levererar till Sverige längre.

Var hittar man billiga lökar nu? (om man inte bor invid billighetsaffärer som typ Börjes eller Ohlsons)
:arghh:

Riktigt billiga finns inte men Odla.nu brukar ha erbjudande mot hösten. Bulbs.se är dyrare men brukar också ha erbjudande. Annars är det väl Plantagen, Blomsterlandet och Granngården. Är man inte kinkig på kvalitén finns ju ICA Maxi och Stora Coop. Klostra.se är dyra men har roliga grejor av bra kvalité.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 100
Senast: Pratsch
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 108
Småbarn Har ju skrivit här förr med svärmorsproblem m.m. Vi bor på samma gård och hästar och två små barn, min och sambos dröm... Trodde jag...
2
Svar
25
· Visningar
5 136
Senast: Nillizan
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp