Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått rekommendationen att ALDRIG lägga på päronskor på mina hästar. De lägger för mycket vikt just där skon viks in under foten och så får hästen hovsprickor. Jag kör mina på PG-skor som sparar lederna och det blir ett jämt tryck under hela hoven. Givetvis ska det ligga silicon mellan plåtsulan och hoven.
Jag har fått rekommendationen att ALDRIG lägga på päronskor på mina hästar. De lägger för mycket vikt just där skon viks in under foten och så får hästen hovsprickor. Jag kör mina på PG-skor som sparar lederna och det blir ett jämt tryck under hela hoven. Givetvis ska det ligga silicon mellan plåtsulan och hoven.
Min nya häst har typiska franska fötter(Tibur).
Och jag vet inte riktigt vad jag ska sko med,då hon dessutom är en naturtravare,och ska väl helst gå så lätt som möjligt.Tips och allmäna råd mottages.
usch, jag skulle ladrig lägga på PG på mina hästar.. gillar inte den skon alls..
Med PG blir hon för tung. Är inte heller överförtjust i päron,men det har två fördelar. Det skulle avbelasta den delen som ho har haft en böld på,plus att det inte skulle behövas sömmas längre bak.Oh det är där hon är som sämst.