Balougraph

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare linus11
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 473
L

linus11

Någon som har en avkomma efter Balougraph? Då min häst inte funkade att betäcka naturligt har jag bestämmt mig för att använda denna hingst istället. Någon som vet hur dom blir i psyke och extriör?

Sv: Balougraph

Vi har två stycken efter honom som är födda 2009, Riktigt bra hästar högställda med storlek något över medel, väldigt bra i huvudet det enda är att om man har målade ston så får fölen sannolikt väldigt stora tecken!!!

Vi har två stycken efter honom som är födda 2009, Riktigt bra hästar högställda med storlek något över medel, väldigt bra i huvudet det enda är att om man har målade ston så får fölen sannolikt väldigt stora tecken!!!

Kul! Älskar hästar med mycke vitt!! Mitt sto har även en svart prick på baken precis som han har på skinkan.

Någon som har en avkomma efter Balougraph? Då min häst inte funkade att betäcka naturligt har jag bestämmt mig för att använda denna hingst istället. Någon som vet hur dom blir i psyke och extriör?

Halloj!
Jag har en avkomma efter Balougraph-Irco marco som är väldigt bra i huvudet,snygg(extriör)att se på trots hans unga ålder.Lär sig snabbt och utvecklas hela tiden med fina resultat.Balougraph tycker jag verkligen att du ska satsa på då han själv är en riktigt stor/snäll nallebjörn.
Lycka till.
Mvh Patricia:laugh:

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 652
Senast: Hedwig
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 499
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24