har inte kollat upp det men hört det från ca 3 personer..

skumt!

kanske bara nåt som nån fått för sig och spridit vidare.

mvh Camilla
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Patsy äter gärna bananer med skal på eller bara skalen om det ska vara så. Men skalen känns lite besprutade så det får räcka med skalade bananer.

Dock har hon snott åt sig en och en annan oskalad muta.
 
Min pålle ääälskar pepparkakor, hihi..lite ovanligt kanske. Hon blir helt tokig så fort hon känner lukten av dem. Så nu luktar det ofta jul i stallet=)
 
Provade att ge min pålla banan idag, men, nehe. Bort med huvudet!
Inget hon gillade direkt.
smile.png
 
Senast ändrad av en moderator:
vart köper men såna?
biggrin.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag har oxå hört att man inte ska ge banan till tävlingshästar. Tror de innehåller något ämne som det är karenstid på. Vet dock inte hur lång... :confused:
Men det lär ju vara nyttigt ;) och gott!! :d
 

Liknande trådar

Hästvård Undrar lite hur pass farligt är domosedan för människor? Min häst är besvärlig att ge medlet och slänger en del med huvudet men...
Svar
13
· Visningar
1 076
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: mily
·
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 138
Senast: starcraft
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp