Bukefalos 28 år!

bandet mellan människa och häst

Ja, jag miste min bästa vän i Fredags. Haft många hästar men hon har berört mest.
Hon blev 26 år gammal men fick tas bort pga fång.

Hon öste sådan kärlek till alla.
afol5_54b8eb312a6b223948239020.jpg
 
Jag förlorade min bästa vän förra året som inte blev gammal alls :( jag gjorde mitt bästa för att få honom frisk men det räckte inte. Jag håller på att själv gå under för varje gång jag tänker på honom bryter jag halvt ihop. Saknaden är faktiskt ganska förlamande. Folk säger att det går över men för mig blir saknaden större och större för det blir mer och mer uppenbart att han är borta för varje dag som går.
 
Jag förlorade min bästa vän förra året som inte blev gammal alls :( jag gjorde mitt bästa för att få honom frisk men det räckte inte. Jag håller på att själv gå under för varje gång jag tänker på honom bryter jag halvt ihop. Saknaden är faktiskt ganska förlamande. Folk säger att det går över men för mig blir saknaden större och större för det blir mer och mer uppenbart att han är borta för varje dag som går.
Exakt så, har haft ett stim som är inne på femte dan i rad nu när jag nästan helt utan avbrott känner "nu klarar jag inte en minutjävel till". Kram på dej Grazing, du är inte ensam - tydligen inte jag heller, hoppas du blir bättre snart
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 328
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 992
Senast: Stereo
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 790
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp