Ja, det blev ju också en rubrik, ja.Nu ska jag bittra mig en stund.För en gångs skull vara den som öser ur sig ( ni kan sluta läsa nu om ni blir bittra på mig
). Jag är så jävla trött på att vara nån sorts hobby- psykolog/ lyssnare till alla; vänner, stallkompisar och arbetskompisar, klienter ( jobbar i vården).Det är som om alla vräker ur sig sitt illamående över dåliga relationer, familjeproblem, skilsmässor och utbrändhet över mig .Det finns bara EN person( min pappa och han blir jätteorolig om jag säger ngt negativt och kör fast i det) som frågar hur jag mår, vad jag haft för mig sen vi sist sågs etc....Alla andra bara maler och ältar om sitt. Blev bjuden till en vän på lördag men har ingen lust att gå då jag vet att hon kommer att fastna i sin bitterhet över sin hälsa gång på gång.Alltså, hur kan det bli såhär?Att man blir nån slasktratt?Att alla bara bryr sig om sitt???Är det ett samhällsfenomen?Känner ni igen er? Vad gör man liksom?Klarar det oftast bra men ibland får jag riktigt nog!