bara terräng?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare xMarijuanax
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 069
X

xMarijuanax

ganska dum fråga och kanske är lite fel ställe att posta det här på men iaf. :angel:
går det att bara tävla i terräng? dressyr är varken min eller hästens grej direkt.

Sv: bara terräng?

ganska dum fråga och kanske är lite fel ställe att posta det här på men iaf. :angel:
går det att bara tävla i terräng? dressyr är varken min eller hästens grej direkt.

Leta rätt på några likasinnade så kan du rida Team Chasing :devil:

Sv: bara terräng?

Ja, det kallas för hunting och förekommer lite då och då.

Team chasing är inte samma sak som hunting som numer är borttaget förutom på Falsterbo. Däremot finns det förenklad fälttävlan som bara är terrängmomentet men kräver fälttävlanskort.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 668
Senast: Mirtai
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: yamyam
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Freazer
·
Ridning Hej hej! Hästen jag rider drar alltid upp huvudet när vi gör halt, han kan gå i jätte fin form men ger jag kommando för halt drar han...
Svar
11
· Visningar
527
Senast: iliedtoday
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10