Barbacka-alternativ

Sv: Barbacka-alternativ

Tror den är klart billigare än horsedreamen men ger inte alls samma stöd som den.
Jag hade definitivt satsat på en i fårskinn.

Jag gav 2500:- för min helt ny. Gjorde en deal med min ridlärare :p.

Haha nä det är ju just det där med att man ska lyckas trilla över dom i rätt stund :D jag fick min nästan helt nya Torsion Trekking för bara 2500 kr bara för att jag råkade kika på annonsen precis när den kommit ut på en helt okänd sajt för icke hästannonser så att säga.

Men ska börja lägga undan lite pengar och hoppas att just en sån annons dyker upp när jag kikar :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 746
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 954
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 323
Senast: lillamy73
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 621
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka