barbackasadeln

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjomp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 947
F

Fjomp

från Kefly, någon som vet vad den kostar?? Om den inte är allt för dyr så tänker jag köpa den, ser ju så skönt och gosigt ut ju! :love: :D

var kan man se den på internet någonstans? :confused: Blev ju nyfiken på hur en barbackasadel ser ut nu ju! :crazy:

har inte sett exakt den, men dom ja har sett har kostat mellen 1600 och 2000

de hade ingen bild på Kefly´s hemsida vad jag kunde se, jag såg den på baksidan av en tiding (Min häst tror jag).

önskar mej en sån i julklapp...en med fårskinn o det var sen du mena...provsatt en sån i en ridsportbutik här... superskön, lite upphöjd bak, en som köpt en sån till sin åsna :love:

går det inte lika bra med en stiglädergjord? jag är super nöjd med min! 300:-

Håller med om att det ser jättemysigt ut! Priset är:
Shettis: 2100:-
Ponny: 2300:-
Full: 2500:-

MVH/ Zanna

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 087
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
230
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa kloslipen?
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V