BareFoot bomfri sadel

Sophia_

Trådstartare
Vad tycker ni om denna sadel? Finns det ngn som här en sådan? Hur är den att rida i? Ligger den så bra på hästen som den skall göra enl. försäljaren?
För er som inte vet så finns sadeln här.

Funderar på att köpa en till mig och mitt varmblod. Har aldrig varit i kontakt med andra sadlar än klassiska engelska sadlar så behöver all hjälp jag kan få från er Buke:are. :) Om inte denna sadel är bra, vilken rekommenderar ni? Är det klokt egentligen att köpa en bomfri sadel? :confused: :confused: Frågor, frågor...

Tycker dom bomfria sadlarna verkar bra. Står på kö för att låna en demosadel därifrån. Kommer nog om några veckor, kan säga då vad jag tycker. (jag har oxå ett varmblod förresten) :)

Jag har också ett varmblod och har testat en bomfri sadel av en kompis. Den låg bra och var mycket bekväm att sitta i! :) Så jag ska köpa en så snart jag har råd.

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 705
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de... 2
Svar
21
· Visningar
3 756
Senast: Lixiigirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka