Barefoot Cheyenne eller Freeform...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sleepy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 171
S

sleepy

Hjälp!!!!! :confused: Jeg har redan en Knights Leather Bareback (samme type som Barefoot cheyenne) til islendingen min. Litt bred å sitte i, men helt OK ;)

Mitt kaldblodssto behøver også bomløs sadel. Er jeg smart kjøper jeg en jeg kan tevla dressyr i, dvs Freeform (man kan tevla dressyr i den, kan man inte?)

Men plånboken gillar Barefooten bättre... :crazy:

Er Freeformen verd å vente på? Og betale for? Eller er Barefoot bedre saler, slik at jeg heller bør bruke en sadel med bom på tevlingar og heller trene med bomløs? :confused:

Sv: Barefoot Cheyenne eller Freeform...

Jag sitter i samma sits som du... Men jag ska satsa på en Freeform, tror att de är mer uppbyggda för rundare hästar så man slipper sitta med benen rakt ut!

Sv: Barefoot Cheyenne eller Freeform...

He he, takk begge to! Det var det svaret jeg ville ha :crazy: ;) Måtte bare overtale den delen av meg som ikke greier å vente :angel:

Men om det er noen her som har dårlige erfaringer med Freeform så må dere stoppe meg! :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 371
Senast: Bison
·
S
Utrustning Nån som har provat båda? Jag har ett veldigt bredt kaldblodssto, och är redd for at barefooten vil bli alt for bred å sitte i...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: sleepy
·
S
Utrustning Jag har nu ridit med en Griffin Haflinger/ Cob Dressyr, 17", X-vid. Sadlen är vid nok for hesten, och jättekort, ca 43-44 cm...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: sleepy
·
S
Islandshäst Jeg holder på å bli sprø av å lese om saler og bomvidder og vinkler og setestørrelser og ullstopping og syntetstopping og puter (bossor)... 2
Svar
34
· Visningar
7 921
Senast: Balderum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka