raggarn Trådstartare 24 Sept 2008 #1 Hej jag ska ha mitt 2 barn i slutet av jan är det flera här som är berälnade till jan,feb??
Calazirya 24 Sept 2008 #2 Sv: barn i jan,feb?? Ni är några stycken i januari, gå in och kika på den nålade tråden som heter: Alla gravida
Sv: barn i jan,feb?? Ni är några stycken i januari, gå in och kika på den nålade tråden som heter: Alla gravida
Petronilla 24 Sept 2008 #3 Sv: barn i jan,feb?? Hej Raggaren. Jag är beräknad med vårt tredje barn till den 11 februari.
B Bonapple 24 Sept 2008 #4 Sv: barn i jan,feb?? Jag var på ultraljud och är nu beräknad till 16 feb. Vår dotter är nu 21 månader.
Sv: barn i jan,feb?? Jag var på ultraljud och är nu beräknad till 16 feb. Vår dotter är nu 21 månader.
sassiball 24 Sept 2008 #5 Sv: barn i jan,feb?? Jag har bf den 15/2. Har en liten gosse på 2 1/2 år nu. Har precis upptäckt att kläderna sitter åt rätt så bra. Var iväg o köpte ett par snyggare mjukisbyxor som tål att töjas ut rätt bra. Någon som fortfarande rider trots graviditeten? Det gör jag.
Sv: barn i jan,feb?? Jag har bf den 15/2. Har en liten gosse på 2 1/2 år nu. Har precis upptäckt att kläderna sitter åt rätt så bra. Var iväg o köpte ett par snyggare mjukisbyxor som tål att töjas ut rätt bra. Någon som fortfarande rider trots graviditeten? Det gör jag.
S SweetSelene 24 Sept 2008 #7 Sv: barn i jan,feb?? Jag är beräknad till 16/2, återstår att se om det stämmer efter UL i morgon. Och jag rider fortfarande. Får nu skippa ridbyxorna och rida i mammajeans med chaps i stället.
Sv: barn i jan,feb?? Jag är beräknad till 16/2, återstår att se om det stämmer efter UL i morgon. Och jag rider fortfarande. Får nu skippa ridbyxorna och rida i mammajeans med chaps i stället.