Barn och Fernissa

cowgirl81

Trådstartare
Hur farligt är det för barn och andas in. Min korkade hyresvärd har fernissat dörrarna och det stinker. Och inte vädrar han heller. Så förutom att jag har en jäkla huvudvärk så undrar jag om det är farligt.

Sv: Barn och Fernissa

Det är inte hälsosamt i alla fall.
Försök hålla dig hemifrån med barnet tills det slutat stinka. Ta en promenad, åk på en utflykt eller vad som helst. Och försök vädra ut doften så gott det går.

Jo det värsta är ju att det sitter i flera veckor. jag öppnar ytterdörren men puckot stänger den hela tiden. har balkongdörrne öppen, men fryser inte så gött ute idag.

Nu kanske det är svårt på kvällen att gå ut på en prom,men om ni stänger in er i bara ett rum,som barnet kan vara mest i,så kanske det inte luktar lika starkt?

Och på dgarna vara ute så mycket som möjligt och då vädra ordentligt!

För hyresvärden måste ju sköta underhållet på huset,för annars så blir det ju gnäll åt andra hållet.."hyresvärden gör inget åt våra fula dörrar..",eller vad som ska underhållas!
Så man får nog tänka även på hyresvärden!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 368
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
913
Senast: clusia
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 573
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka