Barn och lära sig simma.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barn och lära sig simma.

Visst jobbar vi på saken efter hennes förutsättningar. Och visst tvingar jag henne att tvätta håret med förhoppningen om att hon så småningom ska vänja sig:crazy:

Tyvärr var bebissim uteslutet för vår del eftersom det verkar som om hon är född med skräcken för vatten, hur nu det gått till:confused:

Sv: Barn och lära sig simma.

Ja, jag har läst det och jag hoppas att det går lika bra med min dotter:) En sak vet jag i alla fall - jag ger inte upp. Hon ska lära sig simma.

Jag har en filmsnutt på ett tillfälle när vi fick vara tre :o personer för att tvätta hennes hår när vi var i stugan i Yngsjö för en månad sedan. Ska se om jag kan lägga upp den här.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 148
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 177
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 601
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 880
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund