Barnkonto på Steam

Mirre

Trådstartare
Kan man göra ett begränsat konto till sonen?
Så han kommer åt de gratisspel som finns, inte kan köpa spel själv och inte kan spela vad som helst.
Hittar ingenting direkt när jag googlar, bara om att dela konto inom familjen men det är inte riktigt det jag är ute efter.
Han ska inte komma åt alla spel som jag har (han är bara 10 och ska inte spela allt jag spelar) och jag vill inte riskera att han laddar ner spel som det sedan dras pengar för :p Dras ju automatiskt på mitt kort då och det kan bli dyrt :laugh:

Annars är det väl bara att skaffa ett konto till honom men att inte lägga in ett kort? Då kan han ju inte handla :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 906
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett
  • Shettistråden del II
Tillbaka