Barnkonto på Steam

Mirre

Trådstartare
Kan man göra ett begränsat konto till sonen?
Så han kommer åt de gratisspel som finns, inte kan köpa spel själv och inte kan spela vad som helst.
Hittar ingenting direkt när jag googlar, bara om att dela konto inom familjen men det är inte riktigt det jag är ute efter.
Han ska inte komma åt alla spel som jag har (han är bara 10 och ska inte spela allt jag spelar) och jag vill inte riskera att han laddar ner spel som det sedan dras pengar för :p Dras ju automatiskt på mitt kort då och det kan bli dyrt :laugh:
 
Annars är det väl bara att skaffa ett konto till honom men att inte lägga in ett kort? Då kan han ju inte handla :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 631
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 902
Senast: Habina
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
4 691
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Jag har haft mitt sparande i min vanliga bank. Pengarna behöver vara tillgängliga för mig att plocka ut när som helst. Men tyvärr skenar...
2
Svar
22
· Visningar
2 055
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp