Bukefalos 28 år!

Barnrum bildtråd

Sv: Barnrum bildtråd

Nu har jag äntligen kunnat ställa in lite saker i Sams rum, såhär blev resultatet. Den vågiga hyllan och sängen har jag snickrat, resten är från Ikea :)

IMAG0230-797767.jpg


IMAG0231-799656.jpg


IMAG0236-702005.jpg


Giraffen gjorde jag till en kompis son i doppresent, det är en mätsticka att sätta på väggen.

IMAG0019-704195.jpg
 
Sv: Barnrum bildtråd

Hehe har min gamla tråd vaknat till liv :p
Kul och se alla rum, har totalt glömt bort att fota hos Isak.
Måste göra det någon dag
 
Sv: Barnrum bildtråd

Bollen och Krulltott, hur har ni gjort med barnens egna önskemål? Har de fått bestämma fritt, eller har ni föräldrar bestämt? Inte helt enkelt det där, tycker jag.

Gah! råkade titta in på Styleroom, tyvärr. "Min lilla flicka ville ha ett grönt rum, men jag ville ha rosa, så det fick bli både och." Det var extremt dominerat i rosa. Stackars tös.
 
Sv: Barnrum bildtråd

Så här ser det ut i mina barns rum

Maja


På väggen till höger står en byrå och en garderob
På andra långsidan en madrass (man ser lite av den)

Emilia





På andra långsidan står även här en byrå och en garderob
Emilias rum är större så det är också där dom flesta leksakerna är.
Jag är inte helt nöjd med hennes rum, det känns lite färglöst och tråkigt men eftersom vi ska flytta så får det vara såhär nu.

Visst är barnens mattor underbara? Jag älskar dom (och Emilia också).
 
Sv: Barnrum bildtråd

Yay vilka mysiga rum, tankte precis saga vilka mysiga mattor! :D Blir de inte smutsiga? Jag tycker jag tvattar vara en gang i veckan ungefar....
 
Sv: Barnrum bildtråd

Allvarligt ?

Smutsiga mattor som kräver mer än dammsugning? :D
Jag tvättar Ellas matta med skumtvätt några ggr varje år ungefär och dom är inte särskilt smutsiga då.

Du, det var en himla fin giraff du gjort. Önskar jag vore så händig med trä.

Ellas rum är nedpackat, får återkomma när vi packat upp och ställt i ordning allt
 
Sv: Barnrum bildtråd

Jag vet inte om mattorna finns att få tag på i Sverige men tillverkaren är Wissenbach och vi köpte dom på en affär som heter Kika.

Vi har inte haft dom så länge men än är dom inte smutsiga. Den blå mattan (från ikea) som ligger framför leksaksköket har vi tvättat någon gång. Däremot mattan som ligger vid lekhörnan i köket/vardagsrummet (öppen planlösning) blir smutsig ganska fort för där hamnar det mat ibland.

Leksaksköket har barnens pappa byggt
 
Senast ändrad:
Sv: Barnrum bildtråd

Vilka underbara mattor det fanns där!
Bra priser också tycker jag, hur är det att beställa därifrån?
 
Sv: Barnrum bildtråd

Ja jag inser att vi kanske later vara barn ata och ga in med skor mer an gemene man :)

Juice, mackor, banan, clementin och ibland luncher fortars pa deras lekrum. Dock inte det som jag visade pa bilden har.
 
Sv: Barnrum bildtråd

vad duktig du är!

del kl

Hur stora är era barns rum? Vi håller på att fundera på hur vi ska få till ett rum till Moa, som det ser ut nu får hon ett rum på ca 2,80* 3,5 meter. det känns så himla litet, men det är ju svårt att se framför sig.
 
Sv: Barnrum bildtråd

Ingen aning, fick bara upp sidan när jag googlade för att se om dom fanns att köpa i Sverige. Den minsta storeken på dom mattorna vi har kostar runt 80 euro, dom vi har kostade 130 euro.

Vindvissla- Sovrummen är på övervåningen så där blir det inte att vi tar upp någon mat men på undervåningen äts det lite varsomhelst.
 
Sv: Barnrum bildtråd

Jag ångar nästan att vi inte köpte den ist, men den fanns bara i rosa i affären och den var inte lika fin som den gröna.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 210
Senast: Amha
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
856
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
936
Senast: Queen
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 489
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp