Barnstol eller kärra...?

Sv: Barnstol eller kärra...?

Jo, det är allt kvar i Jägersro också! :laugh:

Mamma sa att det ligger vid Jägersro men jag sa att det låg vid Mobilia....:D Är Mobilia det vid Jägersro eller är jag helt ute och cyklar (:D) nu då?

Vi tänkte åka dit i morrn, hoppas de har sånna kärror där med, men visst har dem?
 
Sv: Barnstol eller kärra...?

Mamma sa att det ligger vid Jägersro men jag sa att det låg vid Mobilia....:D Är Mobilia det vid Jägersro eller är jag helt ute och cyklar (:D) nu då?

Vi tänkte åka dit i morrn, hoppas de har sånna kärror där med, men visst har dem?

Nej det ligger inte vid Mobilia (för där bor jag :D ) - Mobilia ligger närmare Stadionområdet och MAS.
 
Sv: Barnstol eller kärra...?

Då var jag visst ute och cyklade:D Jag hittar inte alls i Malmö, jo från Citadellvägen till Centralen, men det är ALLT :D

Tur att mamma hittar till Jula i alla fall!
 
Sv: Barnstol eller kärra...?

Den kostade 795kr...men ord.pris är 995kr.

Sambon testade den i hagen (hästen var inte hemma).


Sonen älskar sin kärra...


Tagit upp regnskyddet, finns myggnät under det...Därför bilden ser skum ut..



Så!

En sådan, just en sådan har jag nu:D
Jag körde också runt med grabbarna i den, trots att de är 6 och snart 5 år så fick de plats i den! Men vad otränad jag är!!!!! Fast det lär jag inte vara så länge till om pojkarna får bestämma!:eek:

Ska skaffa en annan pakethållare till cyklen för den där sitter nu är lite klen, och så har jag en stol att ha där också till tredje barnet. Fast jag hade planerat att i alla fall äldsta killen ska cykla själv på sin egen cykel så mycket som möjligt!
 
Sv: Barnstol eller kärra...?

Då var jag visst ute och cyklade:D Jag hittar inte alls i Malmö, jo från Citadellvägen till Centralen, men det är ALLT :D

Haha, just där är det nu ingen malmöbo som hittar p.g.a. alla omledningar av trafiken p.g.a. citytunneln! :D

Grattis till kärran! Du tränar snart upp dig.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 250
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 305
Senast: alazzi
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 789
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp