Bukefalos 28 år!

Barnvagn, vad ska man tänka på?

Sv: Barnvagn, vad ska man tänka på?

Ha, ha jag har precis köpt en beggad City Cross och tyckte den var så smidig att fälla i op o ställa in i bilen - fick ju plats bredvis hundburen utan att ta i sär eller lägga på högkant ens ju :). Går ju mest här ute på landet, men lär definitivt åka o shoppa med den oxå-
 
Sv: Barnvagn, vad ska man tänka på?

Ha, ha jag har precis köpt en beggad City Cross och tyckte den var så smidig att fälla i op o ställa in i bilen - fick ju plats bredvis hundburen utan att ta i sär eller lägga på högkant ens ju :). Går ju mest här ute på landet, men lär definitivt åka o shoppa med den oxå-
Samma här, vi bor på landet & går på varierande underlag. Förra vintern var det gott om snö. Jag tycker att det är en vagn som fungerar på alla underlag & i alla väder. Jag tycker faktiskt inte att det är några problem att lasta i & ur den i bilen när man är och shoppar.:)
 
Sv: Barnvagn, vad ska man tänka på?

Jag köpte en begagnad emmaljunga på blocket till tvåan och det ångrar jag. Jag vart lurad, så känns det iallafall, av försäljaren som försäkrade att vagnen (stommen och chassit) var i toppform. Jag hade ingen erfarenhet av sådan vagn så jag trodde på det han sa. När jag lämnade in vagnen i en affär för hjulbyten så frågade jag reparatören om det är en bra vagn och han svarade mig nästan full i skratt- knappast, och han visade mig hur mycket som var slitet och behövdes bytas ut. Man kan bli ordentligt lurad så ha med nån som kan vagnar nästa gång ni köper begagnat.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 089
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 389
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 984
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 365
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp