Bukefalos 28 år!

Barock dagen i bohuslän

Pallas_Athena

Trådstartare
herregud vad ja tjötar om den men nu kommer det mera ;)

vet ni ngn som kan hjälpa mig med aktiviteter??
jag har hittils fått ihop detta:

*equi tekniker kommer o visar
*feldenkrais kommer visas
*foder visning
*uppvisning till häst
*utrustning

har du ngt specielt att bidra med??kontakta mig så kommer du hit o visar på barock dagen :)

Mvh
 
Sv: Barock dagen i bohuslän

Vad är det du har fått ihop i utrustningsväg?
Sadlar är ju alltid intressant! Dressyrsadlar, iberiska sadlar, bomlöst... Alla som kommer kan ju bidra med något.
 
Sv: Barock dagen i bohuslän

ebba bringert.

knyttet: ja precis du kan ja ta med dina konstiga sadlar :D
bent sadel o dressyr sadel o padd (min fina) haha. det vet ja iaf kommer finnas än så länge
 
Sv: Barock dagen i bohuslän

Oj, då kanske man ska pallra sig upp dit ;) annars är det så mycket varenda helg och tenta varannan vecka så jag försöker skära ner på det mesta. :(

Har en kapson och sidepull att ta med mig, för sadel kommer det nog inte bli förrän nästa år, om ens då.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 483
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 627
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 668
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 479
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp