Bukefalos 28 år!

Barockträff i bohuslän

Självklart kan jag ju det :D Får se så att vi har fått lite fason på oss tills dess :crazy: Det är inte lätt med dominanta hästar *suck* Men jag älskar honom ändå :love: Hehe...
 
Jag kan ju inte ta med mej hästen eftersom hon klart och tydligt har sagt att hon inte vill åka transport mer.
:cry:
Men jag kommer gärna!

:D :rofl: :D
 
Sv: Barockträff i bohuslän

Jag och min syster är mkt intresserade och skulle gärna vilja ha ett reklamblad!
MVH
Magdalena
 
Sv: Barockträff i bohuslän

Har ni kommit fram till ett datum så kan ni väl be Linda B lägga upp det på akademisk ridning i västsveriges hemsida, så når det göteborgarna också....!
 
Sv: Barockträff i bohuslän

Har inte kommit fram till det än för det är en massa i oktober. har två stora kurser då.
men det blir antingen första eller sista helgen.
 
Sv: Barockträff i bohuslän

Jag kommer jättegärna. Är totalt grön inom detta men är sugen på att prova, hästen kasnke får följa med också så att vi kanske kan få lite hjälp av någon som kan mer än oss att komma igång?
Allt hänger på datum och om jag lyckas få mamma att köra oss...
 
Sv: Barockträff i bohuslän

DEN 23/10 kommer träffen att vara från kl 09.00-18.00 eller senare/tidigare.

det kommer nästan säkert att finnas:

*aloe vera visning
*visning av långa tyglar med klassisk inriktning
*foder visning
*lite utrustning

det är det vi hitills kommit fram till men det kommer säkert komma med mer.
har ni ideer eller vill hjälpa till så är ni välkomna!!!

träffen är i munkedal på hoga ridhus,skriv till mig för vägbeskrivning


hoppas på att få se er alla där!!

OBS!! ska du ta med häst så måste du anmäla dig så jag vet hur många hästar det blir.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Är ny här på forumet men har suttit en tid och läst en hel del olika inlägg och så. Bor själv i Finland och en sak som slog mig så...
2
Svar
36
· Visningar
4 639
Senast: Marty
·
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 207
Senast: Totola
·
A
Hästmänniskan Hej - önskar lite hjälp att bena ut tankarna kring ett eventuellt köp av shettis i höst. Jag har kikat runt efter sällskap till min...
2
Svar
25
· Visningar
2 850
Senast: aninnossnoj
·
B
Träning Jag har funderat på om man ska rida ut själv när man kanske inte alltid kan få sällskap. Eller är det bara dumt. Jag vet att många rider...
2
Svar
37
· Visningar
2 689
Senast: Trinity
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp