Baryards och tretorns ridstövel!

Docka

Trådstartare
Ja, jag hittade i alla fall ingen tråd om den. Så vad tycker ni?
Gräslig? Fräsig? Ett måste?
Själv tycker jag det är kul att ridsporten fått ett sådant utveckligs-ryck! Det är spännande. Men än så länge är jag inte heeelt övertygad, jag gillar ju de "gammal" hederliga läderstövlarna!:crazy:

Sv: Baryards och tretorns ridstövel!

Hoppningen får göra vad de vill bara de inte kommer in i dressyren :p :D

tittade på den i Falsterbo o jag kan bara säga gräslig :crazy: även skon såg klumpig o otäck ut.

Haha...jag har bara sett bilden på dom i ridsport. Men som sagt, jag håller mig till läderstövlarna. Men det ska bli kul å se malin tävla i dom!:D

Tror inte det finns några bilder på internet ännu... kolla i ridsport!:idea:

HÄR är en bild. Finns i svart också. De på bilden är röda, och inte rosa som min kamera gärna vill tro :p

I vilket fall så är jag lite kluven.. Jag tycker att ridsporten är lite för klassisk, men dessa var FÖR oklassiska. Fast sen tycker jag de svarta var minst lika fula o andra sidan..

Nä. Anus säger jag.

Edit: Vet nån vad de kommer att ligga på i pris?

Senast ändrad:

Jag tycker dom är coola! Skulle lätt kunna tänka mig ett par att ha på hemmaplan, fast svarta då.
Däremot så tävlar jag ju bara i dressyr, så där skulle de få stanna hemma.

Gudars anåda! Det mest oattraktiva jag sett inom ryttarutrustning på läänge :D

Sedan hör det väl till saken att jag är en klassisk dressyrtant till stilen också. Kan på min höjd tänka mig att piffa upp schabrakfärg osv på hopputrustningen :D

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
49 724
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 183
Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra... 2
Svar
31
· Visningar
3 966
Senast: linnsan
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 785
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?