Bästa, billiga stigläderna

Sv: Bästa, billiga stigläderna

Ja har ett par sådana som inte höll länge!! Dom blev jätteskavda när jag ändrade stigläderlängd...

inte b*rjes iaf. ushusch. färgen skavsbort på en gång och de är stenhårda trotts att jag smörjt dem.
har ett par hubertus som jag är nöjd med :)
prestigeläder är bra också :) de ska jag sattsa på härnäst.

Jag gillar Jacsons, tyvärr sålde jag med mina till min gamla sadel :( men det hade ju inte sett Så kul ut med bruna stigläder till den nya svarta sadeln. :smirk: Nej, jag ska köpa nya. Funderar ev. på ett par nya Jacson.

Var jätte nöjd med mina gamla. De var mjuka och fina, bra kvalité på lädret samt att de hade en nylonkärna som inte töjde sig. Och priset det var också bra, tror jag köpte mina för kanske 200 kr. Så jag tyckte de var bra på alla sätt och vis!

Glimfeather skrev:
Jag älskar de mjuka sydda :love: Sliter inte på sadeln heller :)

Vad är det för ett märke? Har ingen anningn om vilka du pratar om nämligen.

Ingen som vet var man kan köpa Jacsons nylonförstärkta stigläder?!? :confused:

/Snorpan

Det har jag ingen aning om... Kan vara jackson? De var rätt billiga under 200 har jag för mig.

Ah okej, du får ta å läsa på dom, märket brukar ju stå på om det står för kvalitet å bra märke som folk gillar. Å Jackson är väll ett sådant märke har jag för mig :)

Jag tror inte det står faktiskt. Men jag tror det är Jacson. superbra iaf. Slipper alla vassa kanter som sliter...

Ah okej, trodde att det stog. Oftast skriver dom ut, å dom har skrivit ut namnet på mina vantar, fast det är ju vantar :)

Liknande trådar

Utrustning Var kan jag hitta "pluppar" som man kan trä på stigläderkrampan för att få stigläderna längre bak?
Svar
4
· Visningar
382
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag har börjat rida igen efter många års uppehåll men har problem med västen. Jag blir så klumpig att jag kan varken spänna sadelgjord...
Svar
8
· Visningar
459
Senast: Rosett
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka