Bästa hästen?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare klockan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 79
  • Visningar Visningar 8 513
Sv: Bästa hästen?

ahh det har jag missat då, tycker hon bara rider Rex och den där andre vad-den-nu-heter :D

Deleme De Chipe var väldigt duktig, riktigt bra psyke!
Sen tycker jag att det finns väldigt många bra hopphästar idag.
Cardento har en väldigt härlig teknik, likaså baloubet, carnute, shutterfly, butterfly, med mera..
Diggar Lars Niebergs hästar!

fein cera, goldika och carnute ä mina favorit hästar i tv-rutan :bump: , synd bara att itne toni hassman rider goldika :(

åhh, visst ä lycke härlig! rex å columbus me :) lycke ä en liten busa me! rymde ur boxen en gång, sicken busa, ställde sig utan för rexens box :P hehe. (de ä långt till marken när man sitter på columbus, spec om man nyss suttit på nån liten flickas b-ponny) :p

Min största favorit är Pialotta, det finns ingen häst som jag älskar så mycket som henne.... :) Men det finns ju många andra snyggingar också så klart....Så som Baloubet du rouet och For Pleasure...Men ska man säga en svensk häst skulle jag säga Classic H eller Cardento, gud vad svår det är :smirk:

Måste bara fråga är det någon som vet var Pialotta gör idag?

Jag har sett henne då och då under tävlingar, så Pialotta är fortfarande igång, hon tävlas och ägs av en österrikisk tjej (sa dom då jag fick reda på det)

Men det var några antal månader sen jag såg det, så om det har hänt något nytt så vet jag ej.

Tråkigt att en av världens bästa hästar, Pialotta, inte ska vara med på de bästa och största tävlingarna typ OS, VM och världscupfinal. Hästen hade ju forsatt kunna vinna enormt mycket. Jaja, money rules.... :crazy:

Pialotta är grymm alltså men Kalusha är en grymm häst den är så skön så är det ju en kusin till min :) (har samma morfar Orthos)

Milton är ju den häst som är bäst genom tiderna de e ju bara så :bow:

hitta en sida där man kan söka efter resultat på bäde hästar och ryttare (internationella tävlingar) the show jumping archive www.sja.it där finns alla kända namn och vissa nästan okända namn me

Jag tycker min egna lilla favorit, inte världens bästa teknik och höjdhoppare.
Men han har stor hoppglädje och är alltid positiv och gillar att visa upp sig.
:love:
893.jpg

magic bengtsson och Mac Kinnely =)
helt klart! lite svag för lanz oxå! [L]
men dileme är ju så himla underbar!!! :love:

Senast ändrad av en moderator:

jag tycker att Clinton är finast, han ser så söt och gosig ut :bump: och han hoppar bra oxå

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 170
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 038
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp... 2 3
Svar
52
· Visningar
12 577
Senast: liiinnea
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 335
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka