Bästa hästsaken du skaffat dig?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 4 084
Sv: Bästa hästsaken du skaffat dig?

Min sadel!!! :love:

En County Competitor, alldeles underbar.
Passar den inte Elvira i vår så säljer jag henne...:devil: ;)

Ojj, köper grejjer hela tiden ^^, Men de måste ju väl vara min nya dressyrsadel, fick den för 4.000, verkligen jätteskön och man får bra sits i den oxå! :)

Till ponnyn: Pfiff's bomlösa sadel :love:

Till Lippan: Hennes exakt omstoppade Kieffer Martzog AT :love:

Ojdå, nu blev det visst varsin sadel.... men då jag varierar all annan utrustning till dom så MÅSTE det bara bli deras sadlar :D

Hej,

Lätt Horsware Rambos vintertäcke tätt följd (delad första plats) av Eskadrons Stallbandage och Barefoot C.heyenne sadeln :love:

~Ingrid

Den bästa hästsaken som jag har i mitt stall förnärvarande är helt klart bandageupprullaren!

Min ryktborste!

Köpt för 35 spänn i februari 1978, mina föräldrar blev jättearga på mig för att jag använde hela månadspengen till en jäkla borste:D

Men jag har hittills inte träffat på en bättre ryktborste och den håller fortfarande, så det var väl investerade pengar!

Låter som ett bra täcke, vad kostar det?

Min Oxford CC flatbacksadel som jag köpte ruskigt billigt för 2500 kr och som är i bra skick och har passat min häst sen jag red in henne fast hon ändrat sig i kroppen.
Gissningsvis kommer hon kunna ha den så länge den håller, och då är den väl värd de futtiga 1000-lappar den kostade.

Haha!

Märket på min borste är bortnött sen flera år, har inget minne av vad det stod:D

Haha!

Märket på min borste är bortnött sen flera år, har inget minne av vad det stod:D

Jag ska genast ut till stallet och se om jag kan läsa på min. ;)
Något suddigt borde ju finnas kvar. Men jag har faktiskt inte tänkt på det.

Min sadelgjord med magplatta!

Första gången vi var på terrängen hade hon skrapat upp ett STORT jack i den, tänka om det varit tjejans mage:crazy:

Min Ankysadel av nya modellen!
Den sätter mig på plats samtidigt som jag kan röra mig och inte sitter fast, utan får ett behagligt stöd.
Dessutom är den väldigt mjuk och skön i sitsen.

Både jag och min häst stortrivs :love: :love: :love:

Det måste vara det snygga rundsydda tränset som jag köpte när jag var på Landsmót i somras. Det är bara så snyggt på honom!:):)

Åh, jag har ju många favoriter :p

Men jag säger min dressyrsadel för jag skulle inte tycka om att rida barbacka. Det är en Bates. Bra sadel för pengarna tycker jag, den är så mjuk och skön att rida i :love: . Ingen super exklusiv sadel förvisso, men duger utmärkt till oss nu :) .

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 247
Senast: Roheryn
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 949
Senast: ildiko
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 211
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka