Bästa hästsaken du skaffat dig?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 4 084
Sv: Bästa hästsaken du skaffat dig?

Måste säga sadelgjorden. Har en helt hopplös häst som får skav av ALLT, men hittade ÄNTLIGEN en gjord som han kan ha, har haft nästan 1 år nu! Svindyr såklart, närmare tusenlappen, men värd varenda krona (hurra, jag slipper rida barbacka!)

Måste nog även jag rösta på min rykt borste, den har hängt med i snart 20år. Tyvärr kan jag inte se vad det är för märke eftersom jag i 10 års åldern målade alla borstar blå och dekorerade med fina klister märken :o

Bara en? Då blir det absolut min Kentaur Dressyrsadel som jag :love:

Min kentaur dressyrsadel (Penelopa) och gjorden (svängd kort gjord som gör att alla sadlar sitter bra trots att hästen helt saknar sadelläge) :love:

Hittills måste det utan tvekan vara min gelpad, den är kanon.

Jag har massor saker som jag gillar. Men en sak jag verkligen inte ångrar att jag köpt är min svarta lädergrimma med vita sömmar från Jacson. Jag trodde verkligen inte att den skulle vara så underbar kvalité. Den blir bara snygagre och snyggare och är underbart mjuk :love: tyvärr kunde inte min lille ha den men Pontus har haft den i transporten i sommar. Det har varit perfekt.

vad för rygg passar kentaur sadlnarn på?

ja betala just över 2500 för de..

de kallar jag bra stuff =P

Min hoppsadel tror jag. Appaloosa Prestige - Paris. Den eller mina BoT paddar. :D

Jag vet inte så noga. Min häst har bred rygg med låg manke. Rak i ryggen. Och på henne ligger den jättebra.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 247
Senast: Roheryn
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 949
Senast: ildiko
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 211
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka