Bästa hoppspöt?

Sv: Bästa hoppspöt?

Jag har ett från Piskmakaren som jag är mycket nöjd med, handgjorda välbalanserade spön :) Han brukar ställa ut på mässor, bla Sthlm HS :)

Sv: Bästa hoppspöt?

min favorit är ett från kyra k, det har ett grovt långt handtag och är väldigt stelt = inte så mycket pisk effekt och pga det långa handtaget så kan man enkelt korta in spöet.

annars har jag ett galopp spö, kort smalt och väldigt lätt att byta hand med. har det inte så ofta i hoppningen utan mest vid intervall träning.

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
664
Utrustning Vilken är i ert tyckte den bästa - och största - fysiska ridsport/hästbutiken i Sverige? Vill gärna besöka en plats där det doftar... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 486
Utrustning Hur är dessa sadlar? Vad ligger den bäst på för rygg? Har kollat på en med bomvidd 4, säger mig noll och ingenting… Behöver en kort...
Svar
2
· Visningar
158
Hästmänniskan Som rubriken lyder. Letar ihjäl mig efter Penny tidningar från 90 talet och framåt. Någon som vet vart man kan köpa dem på nätet? Hade...
Svar
1
· Visningar
277
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈