JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag varit en eldsprutande drake.
Fina, söta, snälla ponnyn är bästa medicinen.
Alternativet är väl att sätta sig i en stuga i skogen där folk slipper ha med mig att göra och jag slipper ha med dem att göra. Eller krypa ner under en sten och aldrig komma fram igen.
Tur det finns snälla ponnys.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ha tillbaka min hjärna
Dagbok Jag har funderat över det här med intelligens överlag för att jag känner att vissa av mina mediciner gjort mig mer seg i huvudet och jag...
Startad av Lillefrun
11 Dec 2025
Svar: 81
Visningar: 4 463
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 345
Dagbok
Nu går det inte längre att leva i min drömvärld
Dagbok Nu är det officiellt,jag flyttar nästa år. Jag kan inte bo kvar här. Jag har grubblat och gjort budgets om och om igen och bara antytt...
Startad av Lillefrun
25 Dec 2025
Svar: 164
Visningar: 11 844
Dagbok
Värdet av en mobiltelefon?
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Startad av cassiopeja
17 Dec 2025
Svar: 5
Visningar: 707
Dagbok
Valpkull!
Hundavel & Ras Ja, det blev bra med de nio, tiken har nio ”knappar” så nu har valparna varsin.
Pooh
38 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 255
Hund
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Idag har vi testat pinnselen. Högst oklart om den sitter som den ska men drar gör han! Iaf när han förstår att han får. Vi värmde upp...
Nordthor
Idag kl 11:53
Svar: 658
Visningar: 60 828
Hund
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
Idag kl 13:37
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
Idag kl 13:31
Svar: 1 453
Visningar: 116 957
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07