Ishtar
Trådstartare
Jag har aldrig klagat över vår gesslein-vagn, fast egentligen vill jag ha en bättre. Är inte nöjd med selen och tycker inte han sitter så bekvämt. Han vill aldrig luta sig bakåt utan sitter och håller i sig i bågen HELA TIDEN. Men det kanske inte är vagnens fel, jag vet inte. Lillen är ju bara 10 mån. Är han supertrött somnar han så till sist och jag kan då fälla bak ryggstödet och luta bak honom. Har inte vänt honom framåt än, han försöker titta framåt ibland men inte varje dag så jag har väntar.
Min kompis som är gravid har FÅTT en NY Bugaboo Cameleon i present!
Jag är så avundsjuk!!! Min kommer ju se ut som en skrotvagn när vi ska gå på promenader!
Hahahaha....
Så nu vill jag skaffa en ny vagn, eller bättre begagnad snarare. Typ i vinter/vår. Hjälp! Det här vill jag ha:
-ombonad
- skön att sova i för liten
- mjuk körning (har kört en brio sing (tror jag) och säger bara aldrig i livet, hela vagnen vibrerade ju av gruset)
- snygg
Sen är det ju en fördel om den är lättkörd och smidig att fälla ihop såklart.
En fördel med hennes vagn är att man kan byta ut de små hjulen mot stora, perfekt under vintern ju. Smart!
Min kompis som är gravid har FÅTT en NY Bugaboo Cameleon i present!
Jag är så avundsjuk!!! Min kommer ju se ut som en skrotvagn när vi ska gå på promenader!
Så nu vill jag skaffa en ny vagn, eller bättre begagnad snarare. Typ i vinter/vår. Hjälp! Det här vill jag ha:
-ombonad
- skön att sova i för liten
- mjuk körning (har kört en brio sing (tror jag) och säger bara aldrig i livet, hela vagnen vibrerade ju av gruset)
- snygg
Sen är det ju en fördel om den är lättkörd och smidig att fälla ihop såklart.
En fördel med hennes vagn är att man kan byta ut de små hjulen mot stora, perfekt under vintern ju. Smart!