Bästa sittvagnen!!!

Sv: Bästa sittvagnen!!!

Du har fått mig att bli jättenyfiken på en UL.
Jag gillar varken vår med fyra fasta hjul eller den med svängbara så värst mycket. Tror inte heller att UL säljs här nere, men ivår när vi flyttar "hem" till Sverige blir det kanske en sån eller till framtida syskon :)

:D

Kul att man fått folk nyfikna :)

För mig är det den ultimata vagnen och Ella trivs jätte bra i den hon med..

Jag ringde på en UL idag men den var såld redan, grrr att folk inte kan plocka bort annonserna alltså... Jaja, vad säger ni om Mountain Buggy Swift då? Vad är det för vagn?

Den ser ju väldigt lik ut, typ kopia eller?
Likvärdig alltså men lite billigare för den har inte namnet så att säga?

Nej nej det är ju samma huvudmärke :D

Mountain Buggy Urban Jungle

Mountain Buggy Swift

Swiften är Uj:s lillebror kan man nog säga :)

Nej nej det är ju samma huvudmärke :D

Mountain Buggy Urban Jungle

Mountain Buggy Swift

Swiften är Uj:s lillebror kan man nog säga :)

Jaha, jag trodde urban jungle var ett märke :D
:rofl:
hjälp mig, hur ska jag klara detta, Calazirya - du får nu ett PM till!

Den är 1 meter lång ihopvikt! Framhjulet viker in sig under vagnen sen är det långsidan på chassit från de svarta fotstödet upp till styret (haha heter de så?) som är så himla långt. (Men vad gör de när vagnen är assnygg :angel:)

Sufletten sitter löst eller vad man ska säga. Sufletten knäpper man på ramen och sen krokar i den i varsin öggla på sidan av där de har huvudet (på utsidan).

Det finns ingen ram de kan slå i. Ryggstödet hålls uppe med 2 spännband (eller vad tusan de heter?) och när man fäller ryggstödet så lättar man bara på dem, inte att man krokar loss ryggstödet och ändrar vart de sitter fast. Tycker de är kanon börjar de bli lite trötta kan man sakta sakta sänka ryggstödet utan att behöva rycka eller skaka till ryggstödet.

kl

Ja, här går det undan! Men har man väl börjat plöja annonser så måste man ju slå till när man hittar nåt man fastnar för. Här är Valle i sin nya vagn.
Det blev en (Mountain Buggy) Urban Jungle från 2006, i en skiiitfiiin isblå färg. 2900:- inkl båge, regnskydd, uv-skydd och transportväska. Nöjd med priset! :)
Har bara åkt från säljaren till bilen + en sväng till lekparken men är nöjd hittills iaf. Den är bara såååå grymt snygg, jag känner mig som en primadonna när jag glider runt där bakom. ;)

ABCD0006.jpg

Tillägg:

När vi kom hem hade jag Valle på ena armen och lyfte ned från bilen och fällde upp vagnen med den andra. Tummen upp för hur otroligt lätt den är att fälla ihop och upp.

Säger man fälla upp? :confused:

Riktigt najs köp!

Jag fäller i alla fall upp min vagn, och sen fäller jag ihop den när jag ska lasta den i bilen.

Riktigt najs köp!

Jag fäller i alla fall upp min vagn, och sen fäller jag ihop den när jag ska lasta den i bilen.

Hmmm okej... Jag tänkte på om det är som med segel, man hissar upp och firar ned. Flaggan hissas upp och halas ned.

Fälla ihop är ju solklart men fälla upp låter lite...fel? Fast jag säger också så, men tänkte om det var nåt annat uttryck jag missat. Det kommer nog från fold och unfold, fälla ihop och "ofälla". :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi väntar en lillebror i juli till Ludvig (snart 6) o Amanda ( snart 2.5), och den här gången funderar jag starkt på syskonvagn. När À...
Svar
17
· Visningar
2 487
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag lurar lite på att skaffa en ny vagn. Har en Brio Sing som har både fördelar och nackdelar, och nu när L ändå är för stor för att ha... 2
Svar
33
· Visningar
5 174
Senast: Bollen
·
I
Övr. Barn Det är dags att köpa sittvagn åt lillpojken nu och jag velar lite mellan emmaljunga scooter och brio race. Emmaljungans fördelar är att...
Svar
11
· Visningar
1 081
Senast: Isis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur