Bästa smartphonen?

Sv: Bästa smartphonen?

nej det är klart :p Men så billig var ju inte wildfiren heller.... och skall jag ändå gå upp en "klass" så kommer jag ju så nära iphone :angel:

alternativet känns nästan annars att köpa en ring-smsa-fota telefon :p

*KL*

Kapar tråden halvt om halvt.

Någon här som har haft sin smarting i mer än ett halvår, och som fortfarande tycker den fungerar lika bra som i början?

jag har haft min i ett år, och buggarna (inte jätte stora) fanns nog nästan från början :p

Någon här som har haft sin smarting i mer än ett halvår, och som fortfarande tycker den fungerar lika bra som i början?

Har haft min iphone4 sedan augusti -10 och den fungerar fortfarande exakt som i början. Om något förändrats har det med uppdateringar att göra.

*KL

Jag satt just och funderade på att starta en liknande tråd sedan min telefon gick i betonggolvet för sjuhundrafemtielfte gången och nu faktiskt sprack en del, tänkte byta innan den går helt sönder. Egentligen har jag varit lite anti telefoner där man skriver sms på touch eftersom jag sällan ägnar telefonen sådan uppmärksamhet när jag skriver på den (dvs jag tittar knappt på den), men det verkar (vid en första anblick) som att man antingen får ta en riktigt basic telefon med knappar eller en smartphone. Inget däremellan liksom.

Har bara hört negativt om samsung från folk i min omgivning så kikar väl för tillfället mest på Xperia eller Iphone. Ifånen är väl flest som rekommenderat, men jag är GRYMT oförtjust i Mac så jag vet inte om jag skulle trivas med en annan appleprodukt?

Har haft min iphone4 sedan augusti -10 och den fungerar fortfarande exakt som i början. Om något förändrats har det med uppdateringar att göra.

Kan förresten tillägga att den utgjort en utväxt på min vänstra hand sedan dag 1 så att den är fräsch beror inte på sparsam användning:o

kl

jag har en htc wildfire s, hade en nokia n9 innan, jag märker ju skillnad på dessa två, nokian var mer användarvänlig eller vad man ska säga, riktigt snabb men jag diggade inte operstivsystemet.

HTCn jag har nu, som sagt, det märks att den är billigare än de dyrare modellerna, men den duger helt klart.. så som nokian saknade var minneskort, nokian hade inbyggt minne och HTCn har minneskort, ryms otroligt mycket på bara ett 2gig minne, mer än vad man tror. men det är ju lätt att byta till ett större..

köpte min HTC privat då jag inte hade så mycket pengar, dock är den köpt innan jul så fick ju med garanti ^^

annars gillar jag HTC som den nokia tok jag alltid varit (har haft nokia i hela mitt mobilaliv) så vi får se vad det blir sedan om jag fortsätter på HTC eller om jag återgår till nokia nu då det är annat operativsystem...

är man intresserad av en BRA kameramobil så slår HTCn verkligen inte nokian.. HTCn har typ likvärdig kamera med min gamla nokia (kommer ej ihåg namn riktigt.. 5800?) den duger att fota och filma med, men inte alls lika bra som N9an som jag tycker var riktigt bra^^
men den duger!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Samhälle -Grannens gamla mobiler håller på ge upp och nu när Telia släckt kopparnätet där vi bor är det hög tid att skaffa ny mobil, men vad? Han...
Svar
11
· Visningar
645
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 823
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 789
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag har inget intresse alls för tekniska prylar (inte min sambo eller nära vänner heller) sa därför är min kunskap ungefär lika med...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka