Sv: Bästa smartphonen?
kl
jag har en htc wildfire s, hade en nokia n9 innan, jag märker ju skillnad på dessa två, nokian var mer användarvänlig eller vad man ska säga, riktigt snabb men jag diggade inte operstivsystemet.
HTCn jag har nu, som sagt, det märks att den är billigare än de dyrare modellerna, men den duger helt klart.. så som nokian saknade var minneskort, nokian hade inbyggt minne och HTCn har minneskort, ryms otroligt mycket på bara ett 2gig minne, mer än vad man tror. men det är ju lätt att byta till ett större..
köpte min HTC privat då jag inte hade så mycket pengar, dock är den köpt innan jul så fick ju med garanti ^^
annars gillar jag HTC som den nokia tok jag alltid varit (har haft nokia i hela mitt mobilaliv) så vi får se vad det blir sedan om jag fortsätter på HTC eller om jag återgår till nokia nu då det är annat operativsystem...
är man intresserad av en BRA kameramobil så slår HTCn verkligen inte nokian.. HTCn har typ likvärdig kamera med min gamla nokia (kommer ej ihåg namn riktigt.. 5800?) den duger att fota och filma med, men inte alls lika bra som N9an som jag tycker var riktigt bra^^
men den duger!