Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köpte nya från Mark Todd i januari, blåa underbara...
Sen köpte jag ny transport (och nej, jag är fattig som en kyrkråtta ) och när hästen och jag skulle till kliniken 15 mil bort så blev hon nog trött på dem för hon totalförstörde båda bakbensskydden.... Byebye, 1000 spänn...
Innan dess var de superbra. Och ärligt talat, hellre trasiga pissdyra skydd än trasig häst.
Jag har både Buccas och Mark Todd (dom som var på bild) och tycker båda är lika bra. Mark Todd skydden är nyare så dom är lite stelare, men Buccas har jag haft länge och dom har hållt!
mina hästar har bucas resp pessoa.
bucas är rätt tunna så dom är lätta att ta på, inte klumpiga o bra passform.
pessoa är tjockare o lite klumpigare men ger nog bättre skydd.
är jättenöjd med båda iallafall!
bucas kostade nog 800 ca o pessoa kanske 1000 (hehe mitt minne är kort!)
Köpte ett par urläckra rutiga Mark Todd!! Älskar dom! har bara provat som än, så de verkar lite stela..men jag är helt övertygad om att de är jättebra! De är lagom tjocka, mjuka på insidan och ganska hårda på utsidan! PERFA!
Har ett par jag köpte från Börjes, svarta och höga. Har tyvärr ingen bild på dom men dom håller och är super Kostade bara 150 kr och har hållit måttet efter priset tycker jag
Har de vanliga höga, o kan inte uttala mej om skillnaden, mer än det som syns givetvis, eftersom jag aldrig haft den nya modellen Men eftersom de gamla vanliga är så super, ser jag ingen anledning att ändra konceptet
*kl*
gillar mina mark todd bäst... slängde våra bucas då de blir "säckiga" och slappa efter ett tag och att ALLT skit såsom prån mm fasnar på insidan...
Jag har Pessoa skydden som är tjockare och förstärkta nedtill på vintern när de åker med broddar och Bucas annars när det är lite varmare. Men det beror också på vilken häst jag åker med, den ena gillar de tjocka bättre än de andra. Bucas tror jag kostar ca 1000 kr och Pessoa ca 800 kr. Jag är nöjd med båda även om det är lite småhål lite här och där..