Baståsen, vad tycker ni?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare LillOhlsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 907
L

LillOhlsson

Så, hur tyckte ni tävlingen var i Baståsen i helgen?

Själv tyckte jag det var en relativt bra tävling, blev lite orolig över underlaget i terrängen men det gick ju bra..
Tyckte det var bra att dom löste "problemet" med "korsningen" i debutant.

/Sofia

Sv: Baståsen, vad tycker ni?

Vad roligt att höra att du verkar nöjd med tävlingen. Min häst är skadad så jag var funktionär hela söndagen, men de var skoj de med, så ni som red debutant fick ett domarprotokoll skrivet av mig :) Kul att se alla olika hästar och hur långt alla hade kommit med sin utbildning och sen även få se samma ekipage i terrängen och även de som red lätt klass många som var duktiga och några som jag kommer att lägga på minnet. Hoppas ni hade en skoj dag, var väldigt avundsjuk när ni skulle ge er ut i terrängen kan jag säga. :banana:

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 590
Senast: Mirtai
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 999
Senast: tanten
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 010
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka